Ricsi Elesett

Június 4-én kegyetlenül elpereceltem biciklivel. Aztán kezdett fárasztó lenni a sok kérdés. Minden tiszteletem az aggódó közönségé, de kérlek inkább olvasd el, és ha utána is érdekel a téma, dumálhatunk.

Friss topikok

  • Kraz: BFF (2009.06.22. 14:42) X-Ray
  • Kraz: @Richey: asszem ezt meg is beszéltük.... Öröké néma barátod: kraz (2009.06.22. 14:39) Sitrep
  • Richey: @csidori: Persze... :S (ne haragudj, hogy hazudnom kell de, ki állna velem szóba, ha megtudná, 12 ... (2009.06.16. 17:22) Varratszedés
  • Kraz: Szegénykémmel ismét elbánt a természet! Én már nem akarom büntetni :) (2009.06.15. 12:56) Köszönetnyílvánítás plusz
  • Bözse: Helló Örülök, hogy csak a kezed tört,lehetne rosszabb is... attuworld.com/just-attu/take-a-close-l... (2009.06.10. 01:55) Műtét után - visszaemlékezés #2

Linkblog

HTML

Varratszedés

2009.06.16. 15:00 | Richey | 2 komment

Ma rengeteg mindent töltök föl, ugyanis most volt a varratszedés. Sajnos mégis gipszet kaptam, pedig abban a tudatban mentem, hogy leveszik. Ez igaz is volt: levették, de vissza akarták rakni, amit én nem engedtem, és kis közelharc után megnyertem egy kisebb alkarvédőt, amit július 2-án vesznek majd le. A lényeg, hogy megszereztem az összes röntgen felvételt, illetve van varratszedéses videóm, plusz tartozom a zárójelentéssel és az igazolással...

Ezek jönnek ma, szép sorba. Kezdjünk egy könnyüvel:

 
Post hamarosan a röntgen felvételekkel...

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielesett.blog.hu/api/trackback/id/tr181188514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillsz. 2009.06.16. 16:29:15

Legalább engedték, hogy kezet moss, mielőtt bekötötték megint? :D

Richey 2009.06.16. 17:22:51

@csidori: Persze... :S (ne haragudj, hogy hazudnom kell de, ki állna velem szóba, ha megtudná, 12 napja nem mostam kezet???) :_[
süti beállítások módosítása