Ricsi Elesett

Június 4-én kegyetlenül elpereceltem biciklivel. Aztán kezdett fárasztó lenni a sok kérdés. Minden tiszteletem az aggódó közönségé, de kérlek inkább olvasd el, és ha utána is érdekel a téma, dumálhatunk.

Friss topikok

  • Kraz: BFF (2009.06.22. 14:42) X-Ray
  • Kraz: @Richey: asszem ezt meg is beszéltük.... Öröké néma barátod: kraz (2009.06.22. 14:39) Sitrep
  • Richey: @csidori: Persze... :S (ne haragudj, hogy hazudnom kell de, ki állna velem szóba, ha megtudná, 12 ... (2009.06.16. 17:22) Varratszedés
  • Kraz: Szegénykémmel ismét elbánt a természet! Én már nem akarom büntetni :) (2009.06.15. 12:56) Köszönetnyílvánítás plusz
  • Bözse: Helló Örülök, hogy csak a kezed tört,lehetne rosszabb is... attuworld.com/just-attu/take-a-close-l... (2009.06.10. 01:55) Műtét után - visszaemlékezés #2

Linkblog

HTML

Az unalom bugyrai - visszaemlékezés #3

2009.06.11. 17:23 | Richey | Szólj hozzá!

Ezen bejegyzés a kórházban töltött utolsó két napot hivatott felölelni, azaz a szombati és vasárnapi 24 órákat.

Rettentő unalmas délelőttök és kora délutánok után estébe nyúló látogatásokkal töltöttem az időt, napi két lázmérés, orvosi vizit nem volt, gyakorlatilag haza is engedtek volna, ha nem hétvége van. A helyzetet könnyítette, hogy volt laptopom és majdnem végtelen mennyiségű filmem. Biciklis újságot is olvasgattam, közben tervezgettem a következő túrámat :) Dehát csak hétfőig kellett kibírni, amiről a már korábban publikált "ma már otthon" postban olvashattok.

A következő postban felrakok minden dokumentumot, a zárójelentést, a röntgenfelvételeket és néhány képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielesett.blog.hu/api/trackback/id/tr461172833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása